Ruilen & retourneren
Ruilen en retourneren
Dit retourbeleid geldt voor de volgende landen: Nederland & Belgie
Ons retourbeleid is 30 dagen geldig. Na 30 dagen na ontvangst van je bestelling is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving. Daarnaast moet het product nog in de originele verpakking zitten.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie wordt verleend of een restitutie wordt geweigerd.
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert of beschadigd is.
- Elk artikel dat onderdelen mist om redenen die niet onze schuld zijn.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra we de retourzending hebben goedgekeurd, wordt je restitutie binnen 7 dagen verwerkt en automatisch bijgeschreven op je rekening met de betaalmethode die je voor je aankoop hebt gebruikt.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij of bank. Het kan enige tijd duren voordat je restitutie officieel is overgemaakt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via klant@merqen.nl
Ruilen
We vervangen alleen artikelen die defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op klant@merqen.nl
Verzending
Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de verzendkosten afgetrokken van je terugbetaling.
Je wordt geacht het artikel te retourneren met een traceerbare verzendservice of verzekering. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en we kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Afhankelijk van waar je woont, kan het enige tijd duren voordat het omgeruilde artikel bij je aankomt.
Klantenservice:
Als je vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Neem contact op met onze klantenservice op klant@merqen.nl
Adres:
50 Stanley Street,
Central, Hong Kong Island
999077, Hong Kong
Contactformulier: https://merqen.nl/pages/contact
E-mail: klant@merqen.nl
Telefoonnummer: +33756864912
Bedrijfsnaam: Motion Trading Limited
Bedrijfsnummer: 76250166
Openingstijden: Maandag tot vrijdag
Maandag tot vrijdag: 8.00 uur tot 18.00 uur
Zaterdag en zondag: 10.00 tot 16.00
Geschatte reactietijd (30 minuten - 24 uur)
We voldoen aan alle relevante wetten met betrekking tot retourzendingen en restituties.
We behouden ons het recht voor om ons retour- en restitutiebeleid op elk gewenst moment te wijzigen om te voldoen aan de toepasselijke wetgeving.
Dit retourbeleid geldt voor de volgende landen: Nederland & Belgie
Ons retourbeleid is 30 dagen geldig. Na 30 dagen na ontvangst van je bestelling is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving. Daarnaast moet het product nog in de originele verpakking zitten.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie wordt verleend of een restitutie wordt geweigerd.
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert of beschadigd is.
- Elk artikel dat onderdelen mist om redenen die niet onze schuld zijn.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra we de retourzending hebben goedgekeurd, wordt je restitutie binnen 7 dagen verwerkt en automatisch bijgeschreven op je rekening met de betaalmethode die je voor je aankoop hebt gebruikt.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij of bank. Het kan enige tijd duren voordat je restitutie officieel is overgemaakt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via klant@merqen.nl
Ruilen
We vervangen alleen artikelen die defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op klant@merqen.nl
Verzending
Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de verzendkosten afgetrokken van je terugbetaling.
Je wordt geacht het artikel te retourneren met een traceerbare verzendservice of verzekering. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en we kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Afhankelijk van waar je woont, kan het enige tijd duren voordat het omgeruilde artikel bij je aankomt.
Klantenservice:
Als je vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Neem contact op met onze klantenservice op klant@merqen.nl
Adres:
50 Stanley Street,
Central, Hong Kong Island
999077, Hong Kong
Contactformulier: https://merqen.nl/pages/contact
E-mail: klant@merqen.nl
Telefoonnummer: +33756864912
Bedrijfsnaam: Motion Trading Limited
Bedrijfsnummer: 76250166
Openingstijden: Maandag tot vrijdag
Maandag tot vrijdag: 8.00 uur tot 18.00 uur
Zaterdag en zondag: 10.00 tot 16.00
Geschatte reactietijd (30 minuten - 24 uur)
We voldoen aan alle relevante wetten met betrekking tot retourzendingen en restituties.
We behouden ons het recht voor om ons retour- en restitutiebeleid op elk gewenst moment te wijzigen om te voldoen aan de toepasselijke wetgeving.